Naučte chatbota odpovědi, které zajímají většinu vašich zákazníků. Ve chvíli kdy se uživatel dostane do bodu kdy chatbot ještě nezná odpověd se na pozadí plynule přepne na živého člověka.
![](https://aibotexpert.cz/wp-content/uploads/2019/02/1_rw_fGGAmDFO9cj1Mob1oog.png)
Víte, že lidé na supportu se chovají podobně jako roboti, protože odpovídají na stále ty opakující se dotazy stále stejnými odpovědmi? Proč tuto činost neautomatizovat tak, aby jí zastoupil chatbot. S námi do dokážete!
Kdy se vyplatí pořídit se Support chatbota?
Opakují se stále ty stejné dotazy a zatěžují vaše oddělení? Naučíme tyto odpovědi chatbota který zvládne vyřešit základní procesy, např zjištění všech potřebných informací (např. číslo smlouvy, typ problému atp.) a poté nabídnout správnou odpověd. Když chatbot nebude vědět, plynule se přepne na člověka.
Často se ptáte
Jak začít s implementací chatbota do firmeních procesů?
Chatbot dovede poměrně slušně převzít roli za člověka v jednodušších činnostech, jako Nejlepší je začít u opakujících se činnostech, např. zjištění si informací potřebných pro identifikaci zákazníka, zjištění typu problému a mechanické zpracování výsledku.
Jak často chatbot nebude zákazníkům rozmět?
Narovinu ze začátku se to může stávat u otevřených odpovědí častěji, v tuto chvíli ale konverzace přejde plynule na člověka. Každý problém a všechny varianty řešení, včetně širšího pochopení tazatelovo problému musíme chatbota důkladně naučit a naplnit ho odpovědmi.
Vyplatí se nám chatbot?
Ano, samozřejmě záleží firma od firmy, ale čím propracovanější chatbot bude, tím více práce odvede a tím ušetří náklady na čas lidí pro pozici support. Podívejte se na graf investice chatbota a nákladů na support, ze začátku je třeba na vývoj chatbota investovat větší částku, ale postupem času a stálým vylepšováním jeho komplexity bude lidská síla vyžadavaná čím dál tím méně.
[vložit graf investice do chatbota a po 2 měsících zredukování supportu o 2 zaměstnance a ušetření fixních nákladů]
Nejnovější komentáře